piątek, 10 stycznia 2014

[5]

autor: Jane Doe
tytuł: Życie i kłamstwa Rity Skeeter
typ: dribble
Harry Potter FF


Pewien czarodziej, odkładając najświeższy numer Proroka Codziennego, na ostatniej stronie zauważył krótką notkę.

Ostatnie wspomnienie Rity Skeeter
pióra Augustusa Stubbsa

Wczoraj odeszła nasza przyjaciółka, wieloletnia reporterka "Proroka", Rita Skeeter. Autorka pośmiertnej biografii Armando Dippeta oraz Albusa Dumbledore'a w spadku zostawiła swoją historię — premiera za miesiąc.

Czarodziej prychnął i zgniótł gazetę.

6 komentarzy:

  1. Kurczę... króciutkie :)
    Ale ciekawe no i szybko można przelecieć całość. Ale może jednak zastanowić by się nad długością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że to ma być krótkie. Tekst ma równo pięćdziesiąt słów, zaznaczyłam, że to dribble (w razie wątpliwości, patrz: zakładka "blog"). Takie opowiadanka szkolą zwięzłość i pozwalają uniknąć rozwodzenia się na pół strony o tym, jak malowniczo Harry'emu układały się włosy.

      Usuń
  2. Cześć!
    Chciałam cię poinformować, iż twój blog został przeze mnie nominowany do nagrody Liebster Award 2014.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://chocolatelikelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa koncepcja, w której dopatruję się pewnej ironii - Rita łowiła historie życia czarodziejów i wydawała ich pośmiertne biografie, a teraz i jej biografia pojawi się na półkach sklepów. Nawet po śmierci zostawiła po sobie ostatni artykuł... Nie można odmówić jej ambicji i uporu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i dość krótkawy tekst. Ja to zawsze uważałam Ritę za osobę, która opowiada bajeczki. Nie zdziwiłby mnie fakt, że i swoje życie opisze, aby i po śmierci zostać jeszcze wspominana :)

    OdpowiedzUsuń