piątek, 3 stycznia 2014

[3]

autor: Jane Doe
tytuł: Krok w krok
typ: drabble
Dziedzictwo FF


Saphiro, zostań tam, gdzie jesteś...
Nie rób nic głupiego. — Eragon usłyszał w głowie rozkazujące słowa smoczycy i stłumione warknięcie.
... ale bądź czujna.
Zawsze jestem — Saphira prychnęła tak, aby nikt oprócz chłopaka tego nie słyszał. Dzięki więzi łączącej ich umysły pokazała swojemu Jeźdźcowi obraz wyostrzonych pazurów i obnażonych kłów. — Boję się o ciebie, mój mały — dodała łagodniejszym, czułym tonem.
Eragon uśmiechnął się pod nosem, kucając w krzakach z wyciągniętym mieczem, Zar'rokiem.
Ta banda, która podąża naszymi śladami od Belatony, nie może liczyć więcej niż troje dorosłych urgali. Dam sobie radę.
Może to tylko straż przednia  zwątpiła smoczyca.
Bądź czujna, Saphiro. Nadchodzą.

2 komentarze:

  1. Ciekawe są takie krótkie opowiastki. Szkoda tylko, że nie mam pojęcia o co chodzi, bo moja wiedza o Eragonie kończy się na obejrzeniu filmu i przeczytaniu ledwie jednej strony książki. xD
    Czekam na więcej. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jedni twierdzą, że film "Eragon" to istny chłam, inni dodają, że książka jest na tym samym poziomie. Uważam, że warto najpierw przeczytać powieść Paoliniego, a dopiero potem zabrać się za film. "Dziedzictwo" to jeden z moich ulubionych cykli książek, który został napisany w takim klimacie, jaki najbardziej mi odpowiada, więc złego słowa o nim nie powiem. ^^
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam ;)

      Usuń